GÖCEK - BODRUM

1. GÜN GÖCEK

15:00 itibariyle Özde 1 teknemize Göcek Belediye Limanından biniyoruz. Akşam yemeğini Göcek Koylarında yiyoruz. Gecelemeyi de yine Göcek koylarında yapıyoruz.

2. GÜN TERSANE ADASI - KLEOPATRA ADASI - MANASTIR KOYU - BATIK HAMAM

Kahvaltıdan sonra Tersane adasına doğru yola çıkıyoruz. Öğle yemeğini burada yiyoruz ve Akdenizin turkuaz sularında yüzme molası veriyoruz. Ardından Fethiye Körfezi'nin irili ufaklı adacıklarının oluşturduğu harika manzara eşliğinde Kleopatra Koyuna varıyoruz. Burası denizin içindeki eski hamam kalıntılarından dolayı bölgede Manastır veya Batık Hamam Koyu olarak bilinir. Akşam yemeği ve geceleme burada yapılıyor

3.EKİNCİK - DALYAN

Kahvaltıdan sonra Ekincik Körfezine doğru seyre çıkıyoruz. Akşam yemeği ve geceleme de Ekincik Körfezinde yapılıyor.

4.GÜN MARMARİS - BOZUKKALE

Kahvaltıdan sonra Marmarise yola çıkıyoruz. Öğlen yüzmesini Marmaris'te yaptıktan sonra geceleme ve akşam yemeği için Bozukkaleye yola çıkıyoruz.

5. GÜN DATÇA - KNİDOS - BODRUM

Kendisi ile aynı adı taşıyan yarımadanın günümüzdeki ekonomik ve kültürel merkezi olan Datça'ya uğradıktan sonra Knidosa doğru yola çıkıyoruz. Burada öğle yemeğini yiyoruz ve yüzme molası veriyoruz.

6. GÜN BODRUM - MARMARİS

Kahvaltıdan sonra Marmaris'e doğru yola çıkıyoruz. Yine Egenin muhteşem koylarında yüzme molaları verip şefimizin hazırladığı eşsiz ikramlarla mavi yolculuğun keyfini sürmeye devam ediyoruz.

7. GÜN DALYAN - GÖCEK

Dalyan ve sonrasında Göcek'e seyre çıkıyoruz. Bir sonraki mavi turun hayalini kurup planını yaparken sizi unutulmaz anılar biriktirdiğiniz bir tatilin mutluluğuyla Göcek marinadan uğurluyoruz.